inlägg utan rubrik

skrev massa elakheter alldeles nyss, råkade trycka på Ctrl+w och allt försvann.
eftersom jag tror på horoskop och ödet och sånt trams så bestämde jag mig för att INTE skriva samma sak igen, SAKER SKER AV EN ANLEDNING!

texten som försvann handlade om en snäll tjej jag en gång kände, (vill inte påstå att jag känner henne nu, vill inte heller känna henne).
hon blev dumpad,
hon har ingen värdighet i kroppen, (hon beter sig som att hon inte är någonting alls nu när det är slut)
sluta böna och be, visa istället att det var han som förlorade INTE DU! varför ger jag dig ens tips? hon som de tycker är så falsk? alla är falska iofs, men mer eller mindre, verkligen!


förövrigt har dagen varit en väldigt vanlig dag, knallat på...

en extra hälsning till emma,
kommer till skolan imorgon ENDAST för dig!

men in trees nu.
Take care

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser fram emot svenska och håltimme. SKA VI KÖPA TÅRTA?:)

2008-05-07 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0