håll i hatten

emma & c/o räddade min dag, som vanligt! de mötte upp mig eftersom jag inte riktigt hittar. fick lite senare på dagen småskäll av matilda att jag inte hittade, hon konstaterade att det var lite pinsamt att jag inte hittade där vi befann oss, och visst! jag håller med! jag hittar kanske inte riktigt så mycket som jag borde!
men jag hittar ju inte bättre för att folk säger så?!

väl i sthlm vandrade vi runt i blåsten, redovisade litegranna.
emma och jag hade katarina kyrka, vi var bäst, givetvis!! (våga bara säga ngt annat!)
satt och fikade på ett café jag befunnit mej på för ett ex antal år sedan, lite nostalgikänsla faktiskt!

slutade tidigt,
har mycket att göra,
fokuserar för lite,
måste hinna med hästen också,
attans!

satan också! har spanska prov imorgon, HEJDÅ MVG!

de får lov att vara allt från mig,
måste fokusera, ska klara detta!
PANIK!

cheers!

image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0