ge aldrig upp

ge aldrig upp, inte förens någon annan kan motbevisa att du faktiskt har fel.
sluta aldrig heller kämpa, vill du något kan du aldrig kämpa förjäves.


svar till emma:
provet gick precis som allt annat just nu, åt helvete?
men som du vet så säger jag ju så om allt. och du vet att man inte alltid ska lyssna på mej, iallafall när jag är ett stort nervvrak som nu!! <3

jag snor min idol emmas:
"ska göra innan jag förtjänar sommarlovs lista"

Historia komplettering-industrialismen
Psykologi fall-Pia
Historia inlämning-från järgar&samlartiden till idag (?)
Spanska muntliga
Staden & framtiden
Natur prov
Matte-statistik
Litteraturvetenskap-Essäskrivning
(svenska repotage)

är det någon som känner för att ta mig till sjunde himlen så befinner jag mej någonstans!

Peace, love & understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0