en vanlig lördag

erbjöd mig att ta morgon "promenaden", som blev att släppa hunden precis utanför byggnaden.
gick in i mitt rum och somna om till elva, skönt med sovmorgon efter en hård vecka.
knallade ner på stan för att gå på bibliotek och uträtta lite ärenden letade bland annat efter gummistövlar, men fann inga fina. vill ha med blommor på, och matchande paraply det är SÅ HIMLA FINT! :)

lämnade hunden hos farfar sålänge, var nog mysigt för dem att få sig en egen stund. mamma köpte bakelser så jag och farfar kunde fika lite för oss själva. tyvärr så tappade jag grodbakelserna påvägen så de blev mos, men de var ändå lika goda. var jätte trevligt att träffa farfar, synd att han har så ont i armen.. lite jobbigt :/ men han är verkligen världsbäst!! vad skulle jag göra utan dej älskade gubbe?

sitter här hos mamma i min ensamhet! (har ju hunden förstås) ganska så skönt att vara ensam när man ska plugga, iofs har jag ju emma på msn också, hon är ju alltid lika mysig :)

PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0