en tankspridd catarina

jag blev klar med sista matte inlämningen idag, det är skönt som tusan!! det blir ett G i matte b, men jag är nöjd har ju bara lallat runt på monas underbara lektioner (kommer sakna det)!!

förövrigt har dagen lunkat på, fick lite brottom imorse och hade därför gympa i: blåa foppatofflor, rosabadbyxor och en vitrosa fjortiströja, Tummen upp catarina! 
när jag kom hem från skolan var jag megatrött, hade en tuff natt (?) :S

blir tidig läggdags ikväll. ska försöka drömma om sommarlovet (som jag än inte längtar till).
har bara tre saker kvar tills lovet kan börja:

spanska muntliga
psykologi redovisning/inlämning
natur prov


heja mej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0