det var värre än så

åkte till skolan med en buss tidigare, alltid bra att vara i god tid när det är prov. fick sms av en vän att det är ersättningsbussar mellan vh & skogås.
hoppade glatt på bussen som var döpt till 35 fast åkte som 35X, skumt!
jag frågade chauförren:
- Går inte tågen mellan vh & sthlm?
- Jag vet inte om de kommit igång med tågen än, det är någon som har hoppat
,
säger han helt iskallt. han uttalade sig så jävla dumt, han lät så himla okänslig. fattar du att världen har tagit ännu ett människliv? PISSGUBBE!

vad händer sverige? varför är alla så okänsliga? 

bussen kördes ovanligt snabbt och tanten brevid mej kastades fram & tillbaka på grund av chaffisens tvära bromsningar & gasningar, hoppas hon inte fick komplikationer! 
väl på ersättningsbussen till skolan gick det bra, MEN jag hörde en tjej bakom mig säga:
- hur fan kan man hoppa nu? fattar de inte att de förstör kollektivtrafiken?
VADFANIHELVETE HÄNDER SVERIGE? HUR KAN MAN VARA SÅ OKÄNSLIG?!?!?!?!!?
MÄNNISKORNA I DETTA LAND ÄR OKÄNSLIGA EGOISTISKA KRÄK,
DET ÄR VI SOM SITTER PÅ DENNA ERSÄTTNINGSBUSS FÖRBANNADE FEL ATT DEN SOM HOPPADE GJORDE DET, DET ÄR VI SOM FORMAR DETTA LAND,
OCH ATT HAN/HON SOM HOPPA INTE KLARADE AV ATT LEVA I DET ÄR VÅRAT FEL,
VEM I HELVETE FATTAR INTE DET?!?!?!?!

förbannade jävla skithaningefjortis, du förstöde min dag.
på grund av (bland annat) detta blev jag ännu mer tankspridd, så...... hejdå mvg i spanska! (?) :(

nadollna mitt hjärta hade gjort det mesta på samhällskompletteringen, (SÅ BÄST!!)..
och jag har nu mailat henne de sista. hoppas vi lyckas! :)

vila i frid du som hoppade,
det gick bra att åka buss (jag lovar), att åka buss 15 minuter var det minsta jag kunde göra för dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0