1.75 meter upp i luften

hästen, så stor, så snääääääll, alltid!
uteritt med lovisa idag, härlig härligt..
satt och funderade där uppe ...
att när en häst blir rädd, måste vi som sitter på låta den bearbeta genom att i princip tvinga den att göra något den igentligen inte vågar eller vill, men när vi har  tvingat den blir hästen starkare innåt och vågar mer nästa gång..
gäller det människor också?

när vi tvingar hästen bearbetar den,
den ända metoden jag vet att människor använder är kanske de munkar som mediterar
eller de som går till psykologer...




jag undrar..
om det är möjligt...

att jag skulle bli starkare av
att bli tvingad..

jag tror inte det...
jag tror inte att det är möjligt!
image119



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0