you make me smile

vad är detta?  ännu ett nytt arbete? ska de helt allvarligt ta mitt liv med skolarbeten? vilken härlig död?
aja, trots detta så lever jag idag iallafall, sen går väll min död att diskutera. Det nya arbetet var ju iaf  "högst 10 sidor".. whatever!
emma och jag har  fläskat tokmycket idag och igår. påtal om fläsk, jag såg fläsk doris imorse.. fan va cool han är!! (?) skulle inte tro det..  jag gick nog inte miste något , när jag miste dej!
jahapp, fredag idag och jag ska sitta inne och plugga. hoppas jag får tid för en promenad ikväll iallafall.
 jag var ute och gick igår, en snorgammal gubbe höll på att "vingla" in i mig nere i centrum, helt ärligt tror jag inte på att han tappade balansen utan bara hatade ungdommar (precis som alla andra "glada" pensionärer), och gjorde ett försök att tackla mej ut på vägen så jag skulle bli överkörd av en bil. jag ska fan bli döden när jag blir större, så alla jävla kärringar och gubbar slipper leva, negativa människor har ändå inget lyckligt liv, lika bra att göra resan kort, alla ska vi till helvetet!
nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer, måste lägga min energi och tid på nödvändigheter!

Handla GÄRNA ekologiskt
men absolut inget krav.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jo fläskat har vi gjort kan man nog säga.
Tjocka kommer vi bli säger jag bara. Riktigt tjocka.

Men ack så förjävligt glada!

2008-03-07 @ 17:16:28
URL: http://perspektivemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0