why?

thailand imorgon! detta missar jag när jag åker bort:
1. en massa lektioner
2. vollybolltuneringen
3. sheida kommer hem, shala fyller år!!!!!!!!
4. min gröna vän Lindgren fyller 18 = Utgång med soldatflickorna!!!!!!!
5. träffa min syster som kommer hem
6. missar påskharen!

men jag ska försöka sola och njuta av värmen åt alla söta vänner som är hemma i slaskiga sverige!
jag ska försöka hålla mej ifrån datorer när jag är där nere, men något inlägg kanske kommer, vi får se.
annars har jag ju 10 vykortsfan att skriva.. :)

ha det bra alla i sverige!
mot thailand!!

"Vad kommer Australien skicka för bidrag till eurovison song contest?"
bra catarina!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, australien grejen blev nästan dagens.

HA DET BRA I THAILAND OCH BLI GÄRNA RÖD INTE BRUN!

2008-03-17 @ 20:36:46
URL: http://perspektivemma.blogg.se
Postat av: Cissi

HA DET INTE BARA BRA, UTAN DU SKA HA JÄVLIGT BRA I THAILAND!

bli brun, sola, shoppa järnet och ha det bäst!
xoxoxoxoxoxoxoxoxo c

2008-03-17 @ 20:57:12
Postat av: catarina

va söta ni är. jag ska ha det bra bara för eran skull! snart bär de av till arlanda, fuck! :) 14:10 lyfter vi, tänk på mej!

2008-03-18 @ 08:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0