Right me when I'm wrong

ONÖDIGT ATT LÄSA: DEMPAR DOCK MIN ÅNGEST:
ingen skola idag.. litteraturvetenskapen inställd, psykologin också.. sen hade vi inriktnings eftermiddag då vi skulle välja en stad till nästa arkitekturarbete (det skulle ju vara en fördel om jag hade vart klart med det första). Har pluggat rättskunskap hela morgonen, jädrans paragrafer.. varför ska vissa § vara så svåra att hitta?
senare ska jag äta lunch med pappa. sen bär det av till biblioteket. Förhoppningsvis blir det en promenad från biblan till mamma där jag ska plugga staden&framtiden och samB. TJOHOOOO! (:
imorgon är det rättskunskaps prov, oooops.. det kommer INTE bli MVG för mej den här gången.. men emma lär ju lyckas som vanligt, storaskitunge! :P
Sen är det fredag & arkitektur arbetet ska in, aj aj aj då.. kan lika gärna bajsa på arbetet och lämna in det, så dåligt är det. Sen ska samB arbetet in innan kl 22, förhoppningsvis blir jag och sötsandra klara på torsdag natt..
sen är det helg och catarina måste plugga massa psykologi och ännu mer matte. ska ha matteprov på måndag och psykologi inlämning. Juste jag sköt upp litteraturen till måndag också, DAMN!
just nu tar jag varje dag som den kommer...

NÖDVÄNDIGT:
detta är inte för att dempa ångesten, tänkte bara tipsa om Amanda Jensens låt - look what they´ve done to my song, ma.

"But maybe it'll all be alright, Ma
Maybe it'll all be okay
'Cause if people are buying tears
Maybe I'll be rich one day, Ma
Maybe it'll all be okay "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0