out of the light, like a star, like a hero.. love will survive!

nu har det hänt igen, lika sorgligt varje gång, svenska folket höll inte med mej om vem vi skulle skicka till eurovision song contest. självklart röstade jag på stjärnskottet amy diamond med thank you, och sveriges sexigaste man Christer sjögren med I love europe. det är så sorgligt att svenska folket inte är lika smarta som jag! våran enda chans att plocka poäng är att komma med ett smörigt bidrag, såvida vi inte vill nöja oss med att få någon enstaka 12 från landet värdelöst, och komma bland de sämsta.
men charlotte perrelli med hero är ganska okej ändå, jag hoppas det går vägen..
fan va bra jag har varit idag, vaknade 8, pluggade matte en stund, har gjort ett uppehåll nu. jag verkligen måste klara geometriprovet imorgon, min värld går under annars. men de går från klarhet till klarhet..
sista skoldagen imorgon innan min lilla tripp :( vill jag verkligen åka? kommer sakna skolan massor ju..
idag ska jag motionera, på de ena eller andra sättet. jag måste verkligen!!! hårdpisk på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0