jag kommer aldrig att trilla ner vid världens kant

tjolahopp, hallonsnopp! sitter och pluggar rumpan av mej, måste få arkitekturarbetet klart tills imorgon. Sen är det samhälleB, historia, psykologi, litteratur och rättskunskap som gäller, hääärliga plugg?
ska man ta och åka på semester kanske? bara försvinna en eller två veckor, fasen va skönt de skulle vara! men jag skulle ju sakna en hel del busar från klassen.. (speciellt skulle jag sakna att reta emma)
juste har ju glömmt att berätta om händelsen i pingisrummet, varför skulle jag dela av mej med det för? det som händer i pingis rummet stannar där, inte sant emma? :P
när som helst ska jag och syster ut och promenera i solen, tokmys! imorgon åker hon, pisskorv också!


- ser du färgan där ute på Sundet?
- När jag är färgblind...

Kommentarer
Postat av: Emma M

MARTIN ROST ÄR ELAK. Min tand hade ju kunnat gå av för fan!
....

2008-03-09 @ 20:26:51
URL: http://perspektivemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0