inlagg tillagnat emma meneses!

emma jag tanker pa dej, hur har du det i gbg?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallå där. hurru hur mår ni och hur dant är vädret? Tänkte även höra hur det går med min klänning? :) hälsa far min. Puss

2008-03-25 @ 15:03:51
Postat av: thailand svarar

hej syster! vi mar bra, barnda & stekheta, (antar att de lite ar de som ar poangen med resan?) vadret har varit toppen, molnigt vader uppskattas. du da? las din mail, sa far du se hur planerna ligger till. din far halsar tillbaka! har du hort att farfar ligger pa sjukhus? sunkisses

2008-03-26 @ 15:59:17
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se
Postat av: emma

haha, catarina då. Saknar du mig så mycket? Trodde jag aldrig^^ Nu har jag skrivit om göteborg i bloggen fast rätt kort.

Jag tycker förövrigt att du ska njuta mer av thailad. Annars dödar jag dig när du kommer hem. Klaga på sol och bad? PINSAMT CATARINA!

PUSSHEJ

2008-03-27 @ 14:41:47
URL: http://perspektivemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0