i need to wake up

vilken rolig, misslyckad och lyckad dag det blev idag.
satt vid lunchen och diskuterade med min söta vänner om att elevrådet hade köpt in skoltröjorna svart, victor konstaterade att man borde få välja vilken färg man ville, hur menar du då? bokstavligt vilken färg man vill ha eller olagligigt respektive lagligt?.. tack victor för att du bjöd på ett skratt det var roligt! :)
sedan glömde jag totalt bort mitt utvecklingssamtal så vid lunchen kom mike och hämtade mej.. hade tillfredställande plus i de flesta..
sofia påstod att jag var positivare förra terminen, stämmer det?
micke påstod att utveckling kommer, stämmer det?
Iréne påstod att jag var jätteduktig och ambitiös, STÄMMER DET?
gick till anders och böla över mitt T i rättskunskap, patetiskt! & misslyckat.
jag lämnade in arbeten idag, LYCKAT!
kommer snart sakna alla sötaklassungar :(
och vet ni vad jag gjorde? kissa under bordet! nej de gjorde jag inte, jag glömde lämna in skol bibliotekets bok som de har hyrt från något annat bibliotek, aj aj aj nu blir det hårdsmisk av elin på måndag! (ska bli lite skönt faktiskt) är glad att det inte är av emma jag ska få smisk, då hade jag förmodligen inte kunna gå på några år!
Funderade på en sak idag, fyfan va äckliga en del människor är. hur kunde jag gilla honom? lång, för smal, för självsäker, för FINNIG (då menar jag sånna där blaffor med 7 liter var i sig), jag tror inte jag måste säga mer?
fast å andra sidan, tänk om man hade gjort allt rätt, va lätt livet skulle bli då, då skulle de ju inte vara så kul?
aja, ibland undrar man ju.

How much have you crapped in your life? WE'LL TELL YOU! /www.bajs.no

för de som undrar ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0