go for what you know is right

ångest, ångest, ångest! över skolan givetvis. jag tror att min hjärna är urspår och urfuktion just nu, vad lider man av då? stationstopp-i-hjärna? får fråga de i skolan om vi inte kan göra ett patientfall igen (jag lider förhoppningsvis inte av halsduk i lungan :S), aja man ska ändå dö ung - så sent som möjligt.  :P(whatever...
Syster är hemma, ingen är lyckligare än jag!! 73 mil är snuskigt mycket, men man får glädjas tokmassor när hon väl är hemma! hon och farfar lekte idag, jag ville ju vara med, BUHU!
Något annat ljust i mitt liv?  JO JUSTE! såg att FF`s kompis börja umgåts med "jag är rädd för org"-killen, det kan ju bli intressant! ;) Han är ju en sådan fjolla, skickar sms & framstår som han vore gudsegna sexguru, men hallå där?! din lilla korv kan ju inte ens skada ett spädbarn!!!! (stackare, det finns säkert piller för sånna som dej om några år ska du se). Ordspråk: killar med stora bilar har liten ... (STÄMMER!)
Annars då? Juste, fick fylla i allergipapper om ANANAS igen (tredje gången gilt?). Jag saknar inte att äta ananas, eftersom jag typ aldrig gjort det, och har jag det smakade det ändå bara bajs. men så säger jag bara för att jag inte ska suktas. Ananasen är guds skapelse så att de mörka nere i Afrika kan klia sig i rumpan, eller?!

"På Titanic låssade man livbåtarna, inte skällde på isberget!"

Kommentarer
Postat av: mamma

hej älskling hoppas du har det varmt och skönt
jag och lars har precis varit å handlat hem saker tills din syster kommer hem i kväll, vi har även köpt en födelsedags present till Pata som fyller år i morgon, så det blir väl att gå upp med frukostbrickan i morgonbitt. det ska bli skööönt att vara ledig från jobbet några dagar,få se vad vi hittar på, något trevligt ska det väl bli
här i kalla norden har det snöat i dag. i morse var det minus 6 grader så det var bara att sätta på sig termobrallor när jag cyklade till jobbet ,även mössan var på,
hu va kallt det var
var nu rädd om dej min älskling
sol och bada och ha det så bra
lars hälsar så gott till dej, han tycker att du är så god och glad
(han lovar att spara lite påsklax till dej)
kärlek till dej från din mamma

kärlek till dej från mamma

2008-03-20 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0