vad less man blir

nu orkar jag verkligen inte bry mig längre, orkar inte heller förklara vad som är fel för alla läsare,
men ett exempel är att hur noga jag än förklarar en sak "om det är såhär.... gör såhär.... så är problemet löst" ändå får man samtal "fan va du är ....",
vad är detta? vad händer med vissa människor alltså? va less man blir.. (tur att jag inte är ensam om att känna sådär)

för övrigt är det väldigt bra, åker till syster imorgon eftersom hon tar studenten.. ska hinna upp och klappa lite på pållen innan jag sätter mej i bilen och åker 73 mil med zandra och pappa.
sedan blir det hemåk på lördagen då jag ska försöka handla tävlingsbraxor och sedan rida i ridhuset.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0