mysiga dag

vaknade vid tio, tre nya meddelande (dock vissa man velat läst innan man somnade). men men.. fick samtal av mor som skulle åka till aga-plantshop för att köpa blommor till altanen. vi hittade massa fina, jag rekommenderar verkligen den plantshopen!!
efter en blomtripp bar det av till pizza house för att köpa kycklingrullar, lars tog en cheese burgare.. sedan handlade jag kladdkaka och svenska jordbuggar på kvantum för en mysig stund i hamnen med elin väntade ju efter maten.
åt utanför lars där jag kikade in deras båt som de höll på att fixa och dona med, den är helt okej! sedan bar det av till centrum där jag och mamma skulle köpa blomkrukor fast när vi svängde förbi priskrossen (eller va det heter) så fann vi typ gammeldagsa vatten hinkar (SKITSNYGGA på ren svenska), dem blir nog perfekta mamma.
efter lite ärenden bar det av till elins jobb, stod där utanför svens leksaker klockan två med mina jordgubbar, saft & kladdkaka, måste sett ganska mobbad ut (men jag bjuder på det).
satt i hamnen och myste, sedan gick vi hem till mig och solade och sedan somnade.
ikväll blir det en lugn hemmakväll med film och ljus, mysigt mysigt!

sälgnugg allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0