midsommar 2008

oj oj, det blev långt ifrån endast en tråkig dag på jobbet. vi slutade vid fyra, fick till kvantum & köpte onyttigheter. sedan bar det av ut på sjön med pappa, hon och linn. vi åt med min gammla rektor från via (Mia) och deras c/o.  efter det skjutsade pappa ner oss till mamma som var med lars och vi satt på en filt i solnedgången i sågviken (alltså va mysigt det var). Martin hade ordnat reagge musik och sånt, bra jobbat! :)

nu ska jag till jobbet, jag och linn ska öppna och stänga.. ett och två, hej och håå! :)
har redan skrapat ihop sparbössan till roadtrippen!

pusshej på alla! hoppas ni har haft en lika bra midsommar som jag..


Kommentarer
Postat av: Linn

vi följer traditionen! puss påre din lilla fillifjonk!

ska tänka på dej nere på västkusten! <3

2008-06-21 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0