lilla pinglan

hej alla, förlåt alla! dålig uppdatering, jag vet!

idag var det tävling i mälarhöjden, jag och madde åkte iväg över dagen. jag red första klassen, LB:0, och hon andra LB:1, jag slutade på 13 placeringen av 35 startande (9 placeringar) 58,12%  (för de som fattar). lilla pinglan var så duktig!

igår kollade jag fotboll med lite muppfolk (bland annat elin), det gick ju inte så bra, jag är inte den som brukar säga "vad va det jag sa?" men VAD VA DET JAG SA? svenska folket tror så himla mycket. själv sa man redan från början att vi skulle åka på torsk..

ikväll ska jag mysa med myselin för hon ska åka till Egypten imorgon bitti, vilken satansunge va? ska nog äta upp henne när hon kommer hem och skylla på att hon ser ut som en pepparkaka (och de får man ju äta), undra om den bortförklaringen går hem juridiskt sätt också? jag skulle inte tro det..

puss och tjing sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0