frågor som nu får svar

Har du..
För många vänner:
nej men tillräckligt
Förföljelsemani: nej nej nej
Tvångstankar: ibland (om jag inte går dit inom 10 sek kommer hästen kasta av mej idag)
Färgat håret: några gånger
Några piercings:  öronen (inge märkvärdigt)
Gjort bort dig rejält: många gånger
Bra självförtroende: ?
Kysst någon: absolut inte (?)
Sagt jag älskar dig till någon idag: mhmm..
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Velat vara otrogen: JA, i efterhand
Gjort något olagligt: antar det

Vem..
Saknar du:
en vän
Vill du döda: nej :S
Rörde dig sist: emma
Slog du sist: emelie h
Kramade du senast: mamma
Skrev du till sist: någon mupp på pa
Vill du vara som:  ingen som inte är som jag
Sårade dig sist: kan jag inte skriva i bloggen
Vill du bli galet full med: OJ SÅ PATETISK FRÅGA
Gjorde dig riktigt glad senast: denise henriksson
Fick du sms från senast: stall lovisa
Ringde dig senast: mamma
Får dig att skratta: alla utom hon! (emma är duktig på det)..


Kommentarer
Postat av: Emma!!

I efterhand? Det får du berätta om imorgon, låter intressant och underligt. Lite som du i ett nötskal;)

2008-06-03 @ 18:33:31
Postat av: Emma

Haha, i efterhand? Det får du berätta om imorgon, låter intressant och underligt - som alltid med dig catta.. :)

2008-06-03 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0