en riktigt bra helg

förlåt till tusen för den dåliga uppdateringen, verkligen... men nu är jag på G igen. ;)
i fredags var jag upp till hästen & red lite för madde, kul!
i lördags tävlade hon på bornsjön L:B & L:A, första klassen gick sisådär, andra gick toppen..
fick över 60 % och kom precis utanför placering.. men var verkligen SÅÅÅ himla fin..
på lördagkvällen bakade jag & lovisa den där kladdkakan med after eight i, som vi alla tog del av på stallmötet på söndagen. var även och "hopp"-tränade på söndagen. pga tävling dagen innan så tog vi det jätte lugn, men hon tyckte det var superkul..

nu bjuder jag på lite bilder från min hästhelg!




              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0