en dag i stan

var inne i stan idag med klassen som en gemensam avslutning, vi gick runt på holmarna i solen och bland båtar, det var väldigt mysigt! mike är rolig, de flesta andra också! dock så blir jag lite trött på de personer (får man säga fjortisar?) som struntar i att komma på dessa gemensama samligar för att klassen "inte är någe rolig", hur fan ska det kunna ske en förbättring om ni inte ens är där? smartbarn!

iallafall... efter fikmys i kungsan for vi vidare för att finna kläder. jag och jenny var BÄST på att shoppa (med tanke på att emma och cissi inte var så seriösa, hoppas jag iaf!!!),
jag och jenny brukar ha svårt att finna de vi vill, men idag fann vi allting! (även fast det tog några timmar).

imorgon går jag på sommarlov efter rektorns tal och betygsutdelning. efter det ska jag först picknicka med flickorna från klassen som en mysig avslutning på hela året, ser verkligen fram emot det.
efter picknicken imorgon ska jag och grönkompisen amanda på studentmottagning hos våran gröna vän hanna berglund, som tar studenten.

nu har bloggen blivit matad med för lite bilder på sista tiden så jag ska försöka få flickorna att posa i sina fina sommarkläder imorgon så jag kan lägga ut det..
ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jenny ;)

Hehe vi är ju bäst på att shoppa helt klart ;) tittar efter det vi vill ha och så finns det där haha!

usch kommer sakna skolan lite, du, emma, cissi och matilda och så Mike förstås!

kram

2008-06-09 @ 21:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0