sommaren är kort

visst är den ljuvlig, men ack så kort! nu har det gått en massa veckor sen vi fick sommarlov.. men jag har haft de väldigt mysigt må jag säga, hahah!

de senaste dagarna har tillägnats med elin, vi har myst i hamnen, solat på ringvägen osv.

imorgon 07:50 går båten till gotland som jag, pappa och motorcykeln förmodligen åker med,
kommer hem på fredagen kl 12:05. kommer sakna pöööölin & linn (om vi inte ses där linni winni).

ikväll ska jag och elin jobba. linn & andreas ska komma förbi så jag kan säga hejdå till dem två!
ha det bra alla medans jag är borta!! PUSSHEJ




               


Kommentarer
Postat av: elin

göööh saknar dig redan jöö

2008-07-29 @ 23:35:58
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0