like I care?

orkar för övrigt inte blogga varje dag, har sommarlov, ska inte ha några måsten.
fast jag borde kanske be om ursäkt för att bilder sen 60tals festen & sen grönan inte kommit upp,
men jag hänvisar mina kära läsare till elins blogg www.elinsusannaahlfors.blogg.se sedan inlägget sen vi var på grönan, där har ni oss fab 4 (johan elin andreas & jag)..

vill bara tacka min familj för en trevlig middag på mulan igår,
farfar, pappa & syster. jag behövde det!! :)


resten av veckan har jag pållen, ska bli jätte mysigt. funderar på att åka på träning någon dag sedan rida ut de andra dagarna. jag önskar madde (med familj) en trevlig resa!!

PUSSHEJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0