de senaste dagarna

torsdag: hästen fick vila. jag jobbade i haninge i 9 timmar (10-19), de var den dagen! :)
fredag: var hästen & jag ute och lekte i skogen, snuskigt roligt! :) sedan lekte jag med denise på kvällen!!
lördag: hade morgonfodringen, så jag var i stallet relativt tidigt.. gick en promenix med hästen sedan var det hem. väl hemma åkte jag och pappa ner till hamnen där farfar, eivor och william var. (söt unge!) efter lite glass och lek åkte jag & pappa och övningskörde, jag tvättade även bilen i garaget. sedan vart det jobb mellan 16-22:30, elin var nere och provjobbade och fick jobbet efter typ tio minuter, hon var sjuukt duktig.. linn jag och elin blev värsta vassa teamet!

lite bilder sen den den senaste veckan :)

Bad på grava:

           

60-tals fest (fler bilder kommer någongång):



promenad i regnet:

   


provjobb för pöölin:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0