våran lördag


jag måste faktiskt skriva våran lördag, var bara ifrån varandra 20 minuter då jag skulle duscha och andreas skulle skjutsa systen sin. anyway.. åkte in till sthlm med 10 tåget, väl framme på skansen var vädret inte riktigt på topp, men vi hittade lite smått och gott.
sedan när mina fötter höll på att förfrysa (kändes de som iaf), så åkte vill till innerstaden och köpte min nya kärlek, väärldens sötaste gummistövlar, ganska korta och röda. ME LOVE! :)
sen var vi på sergels julmarknad, som var mycket (vad ska jag säga?) mångkulturell? massa stuffs från överallt, väldigt mysigt! sen blev de fotmassage för mina fötter på vägen hem, mycket skönt!
åt på våran favorestaurang också, för fjärde gången!

tusen tack för en mycket trevlig dag,
jag älskar dej plutten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0