JAG TYCKER SYND OM ER!!


detta har jag gått länge och tänkt på, har även funderat på att dela med mig av de i bloggen.
har inte orkat. har inte velat att fel personer ska ta åt sig!
men nu måste jag, FAN va jag är trött på allt mode snack. jag tycker synd om er!

jag äcklas av alla bloggare som orkar lägga upp dagens outfit varje dag, jag vet inte vad jag mer ska säga.
kände en gång en flicka, vars barndom inte var så jätte rolig. nu blir hon kallad söt och beröms för sina kläder. men kan människor börja dömma henne för hennes personlighet? sluta bjuda henne på fester för att "hon är söt". lär er känna folk för dem de är, inte för deras kläder. tack för mej!




Kommentarer
Postat av: tycker synd om dig!

tycker synd om dig. det måste vara jobbigt att se ut som en gris. inte konstigt att du klagar på "dagens outfit" när du själv varken har snygga kläder, kropp eller face! världen är orättvis ;)

2009-01-13 @ 11:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0