jag är förkyld och jag är bäst!!


nu ska jag lära er min kära läsare hur man lyckas skriva ett religionuppsats på en dag:

1) maila läraren att eran pappa har tvättat era jeans OCH erat USB-minne och att ni nu tar ledigt en dag från skolan för att skriva om det.

2) ta en kortare promenad (gärna förbi en affär och köp några smarriga frukter, ett hett tips är clementiner),
sätt er sedan och börja med arbetet. i mellan åt känns de tungt!!
öppna då fönstret några minuter, luta er tillbaka och ät en manadrin (eller två).
Res er gärna från stolen och gå lite, så du vaknar till. Om du är förkyld så passa på att snyt dej, bara jobbigt att sitta och dra snoret upp i hjärnan 100ggr.
Gå sedan tillbaka till arbetet igen och fortsätt.

Vips så är du snart klar! :)
 

Kommentarer
Postat av: emma

hahah, stämmer det om din pappa och USB-minnet?

fyy catta, ljuga för eugene sådär. illa:P



kram, emma.

2008-12-03 @ 16:48:36
Postat av: iza

haha, osöt!

2008-12-04 @ 23:19:41
URL: http://izabergstrom.blogg.se/
Postat av: Catarina

Emma!! vadå ljuga? det är ju sant ;)"du kan ringa och fråga min pappa?" :D

2008-12-05 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0