en lugn fredag förmiddag


Igår var de uppgång vid 04:30, me and my lover skulle åka till Arlanda för att hämta min älskade syster som än en gång varit borta alldeles för länge (fast hon hade haft de toppen, och det är bara skönt att höra).
väl hemma får jag ett par urfina lösnaglar och andreas fick armband, man tackar man tackar! :)

idag tänke jag lämna in religionen, den är dålig.
MEEEN den blir inlämnad och det är huvudsaken.

nu vaknas lunch och sedan skolkonsert,
avslutar skoldagen med en idrottslektion om stress.

tjolivippen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh ! Hälsa syster ifrån mig. Hur länge har hon varit borta nu ? Kramar

2008-12-06 @ 16:38:41
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: catarina

hej partypinglan där!

de ska jag göra,

hon har varit borta mellan första september - 4 december, så typ 3 månader. ;)

2008-12-07 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0