tjena sockerpullor


förlåt för jag inte uppdatera, är såhär att jag befunnit mej på en väldigt trevlig ridanläggning de senaste dagarna. madde och jag åkte med häst till runsten för att vara med på övernattningslägret. red dressyr och hoppning på tisdagen och terrängen idag. lilla pållen är så sjukt duktig.. :) bilder kommer senare!!

men nu över till något annat..
nu kommer sanningen fram..
 jag hörde att min kära vän sara skulle tatuera in ett porträtt på sin häst.. "de kan väll aldrig bli bra"  tänkte jag efter att ha sett skissen.. men sedan efter att ha sett den IRL (så att säga), så är den SJUKT snygg. PLUS att det ligger verkligen lite tanke bakom den.. det är de coolaste, folk som tatuerar sig av anledningar, sara har skissat efter att ha tagit ett fotto, detta är SJUUUKT bra gjort.  tycker den är ball.. sara är nog tamefan en konstnär!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0