från en gruva i katestan


de säger att alla är unika, men menar de verkligen varje människa?
jag menar...
är inte bara vissa som alla andra fast lite extra sjuka i huvudet? kom in en gubbe idag och blåste mig rejält.. stod på jobbet som vanligt då en äldre man i 60-70 års åldern kommer in och berättar att han varit tillfånga tagen i en gruva i 10år, blåst som man är går man på snacket och blir typ SJUKT intresserad.. jag fårgade massor av saker som om media, hur han hamnade där, om han var den ända svensken osv.. han sa att landet hade hotat att döda om de tog dit journalister och att de var två gotlänningar med men att de hade dött i en bil som sprängdes (fats som han hade lyckats fly från).. och nu i efterhand är det ganska lätt och säga att det var något fel på gubben, men just i den stunden när han stog där och berättade allt trodde jag verkligen på honom.. och JA OKEJ, jag är blåst.. men hur unik är inte jag? det är liksom inte alla som får höra en saga om en gubbe i en gruva varje dag!

igår var vi förbi stallet framåt kvällningen, andreas var världens mysigaste med hästarna, fick nästan dra honom därifrån!
men men.. som mina närmsta vet är jag lite sjuk så nu blir det halsa Kan Jang & dricka vatten ;)

PUSS TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0