förlåt alla

sorry alla läsare, har faktiskt haft lite sommarlov från de mesta den sista tiden.
jag har varit uppe hos pållen, tagit kvällsbad med elin, jobbat och så har vi varit i haninge och handlat lite..
jag har haft ett presentkort på amazing väldigt länge, så jag passade på att handla en berlock (halskedja), köpte även en tärning till den, ska utöka med lite mer när jag känner att jag har lust! :)
tiden har alltså för de mesta tillägnats med elin, som igår även fottades av andreas. efter fotograferingen åkte vi med blixt till rassa och badade, det var riktigt mys!!



               


Kommentarer
Postat av: elin

Förlåt men jag är så jävla snygg måste jag erkänna:P

Tänk att vi jobbade sådär Catta. We looked like crap!!

2008-08-12 @ 14:07:28
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0