årsta runsten träningsläger


som de hästintresserade vet rider jag för årsta runsten sportryttare, och de arrangerade ett träningsläger 12-13 augusti som jag var med på. vi var ca 30 som deltog och jag kände 2 av dem, camilla lagerström & ebba rydholm. lägret överlag var bra. på tisdagen gick vi dressyr och hoppning som gick bra, hon är så mjuk och fin nu när madde har trimmat henne. sedan på onsdagen var det terräng som varken hon eller jag har gått förut. men det gick bra, hon var super för att vara på en terrängbana för första gången.
elin och sara kom dit och gluttade lite, elin var assöt och fottade.. så här har ni lite pic på mej & dunderklumpen.. ;)



        



      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0