alla glada


hej alla glada!
förlåt för den dåliga uppdateringen.. min vecka har bestått av jobb i hamnen (booring),
sen igår var jag och madde (med flera) funktionärer på årsta runstens tävling..
idag (söndag) har jag och stallgänget haft städdag, stallet är nu toppen & bättre ska det bli! ;)
imorgon börjar skolan.. bara positivt.. jag har saknat det sen vi gick på sommarlov!

nej nu är klockan snart 12 och jag har inte gjort ett piss.. JUSTE DRESS-UP DAY i skolan imorgon :S
de löser sig.. men inte nu.. nu ska jag sova..
tack alla som förgyllt min vecka..
om två minuter är det en ny vecka.. wiiiihooooo!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: ingeborg

jag vill bara säga tack gud för att denna underbara människa existerar! ett litet sms från denna dam gör så att det tänds ett ljus i hjärtat och allt mörkt går mot sitt ljus. Du kanske inte tror att jag bryr mig men det gör jag, av hela mitt hjärta!

2008-08-25 @ 19:48:54
Postat av: gerd

tack du själv hjärtat! du vet.. du & jag ..



föralltid!

2008-08-26 @ 07:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0