snittsigt?

det är nu den här hemska tiden börjar... när längtan efter sommarlov är som störst. det är nu allting börjar gå utför, jag kan ju inte vara ensam om att känna så?
har fått sett resultat från psykologi och rättskunskaps proven.. psykologin hade jag 5 dagar på mej att plugga sen resan, och jag fick ett vg, FUCK! borde kanske vara nöjd!
fick mvg på rättskunskapen.. måste hålla i detta jävla anama! men hur ska jag orka det? bläää & ursch.

älskar mitt nya lepsyl.

måste bli medlem på the body shop när MIN egna ekonomi tillåter det.
hittat en fin sommar klänning jag bara måste beställa.
måste börja jobba snart.
måste få sommarlov snart.
måste bli av med allt plugg.

mycket måsten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0