shine like a star

engelska nationella tvåtredjedelar avklarat, mucho sweeeeto. lämnat in historia tentan precis, skönt att bocka av från listan med alla dessa "ska göra"-saker.
med lite ont i ryggen spelade jag och emma golf idag på gympan, vad ska man säga? född unik eller ngt sånt? för mej kom bollen mer bakåt och mattan flög åt fanders framåt... naturbegåvning? nerru! :)
men emma var skicklig (iaf på att hämta alla dessa rosa bollar)!

beundrades över hur vissa kompisar har tid med allting,
jag sitter inne och pluggar hur mycket som helst hela tiden. och idag fick jag höra att två kompisar från skolan ska åka till göteborg över helgen, hur fasiken hinner de med allt? jag är typ i full panik (as usual), speciellt framåt slutet, nu när jag fortfarande har rest sen semestern + MASSA annat.

jag tar en dag i sänder, och märker vad som händer...

image110


Kommentarer
Postat av: Emma som kan mer än att hämta de rosa bollarna

Jag fick till några fina slag iallafall! Fast jag tyckte faktiskt att dagens höjdpunkt var sofie strands försök att böja knäna. Hon såg så otroligt förvirrad ut.

2008-04-28 @ 16:32:29
URL: http://perspektivemma.blogg.se
Postat av: catarina

ja, eller när hon varje gång kollade bakåt innan slaget och sa: "jag tycker inte om när ni står så nära!" mikaela: "vart ska vi stå då?" Sofie: "längre bort", smartas! ;)

2008-04-28 @ 16:35:09
Postat av: M

Hoppas du får en bra dag, spana gärna in min blogg med tips och recensioner om allt och lite till! Tack

2008-04-28 @ 16:36:17
URL: http://metrobloggen.se/mermode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0