onsdagsmys med johan

vaknade lite sent imorse och hade verkligen inte tid för att bli på dåligt humör, men såklart... familjen barnslig kan ju aldrig hålla sams så bara för att jag har de stökigt på mitt rum hade pappa kastat ut alla kläder på badrumsgolvet, ganska så  disgusting! plockade upp mina kläder och skaffade mej en egen tvättkorg, så nu ska jag börja tvätta mina egna kläder, kanske är på tiden iaf?
jaja, gick på två lektioner idag.. mötte upp johan på sthlms tåget och åkte in & skulle handla mitt älskade lip butter.. men på vägen till drottninggatan stannade två intervjuare oss och frågade om de fick ställa några frågor,
-menvisst. sa jag.
 johan hade ingen talan..
frågorna handlade om sex och framtiden.. ungefär såhär frågade dem och jag svarade:

- skulle du tycka det var pinsamt om du träffa din partner genom internet?
 - nej jag skulle inte tycka det var pinsamt att träffa min partner genom internet, tycker man om varandra spelar det ju ingen roll vart man träffas.

- vart tror du folk kommer ragga i framtiden?
- jag tror att det framförallt kommer vara på internet, men även på krogen och sånt.

- om du fick välja någon av de här robbotarna att ha sex med, vilken skulle du välja då?
(jag fick tre alternativ) men valde bender från futurama.  och svarade:
- jag hade valt bender för han ser mest spenstigast och vigast ut, *skratt*



 

hittade bender på google, visst är han snygg?
om jag & johan kommer med kommer vi sändas


MÅNDAG 21:30 OM TRE VECKOR, OM NI VILL KIKA NÄR VI GÖR BORT OSS ;)


 

jag har köpt mitt lip butter & en pin till min syster..
den stödjer kvinnors hjärtsjukdommar.. inte mäns, haha





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0