mamma och lars polar

pappa du har rätt, rummet ser verkligen ut som en sopptipp, men jag hinner ju inte städa.. jag har för mycket att göra! jag bara MÅSTE plugga tokmassor nu, har massa inlämningar i ämnen jag verkligen ska få bra på, kom igen nu Catarina, sista tagen, sen är det snart sommar!

fasen va jag är virrig just nu! gick upp klockan 8 idag, vad har jag gjort sen dess? ätit frukost! ska verkligen försöka komma igång med svenskan nu.. så jag får någonting gjort. sen imorgon är jag ledig för vi har studiedag, då blir det staden arbetet och en tripp till biblioteket och självklart farfar, kanske hälsar på jag min gullunge Shala :)

Det blir nog tyvärr ingen Söderköpingtripp i helgen, har för mycket att göra. attans också! jag som ville ligga sked med dej victor. hoppas mamma och lars får en trevlig resa utan mej!
 
Ett stort grattis till lars föresten som fyllde 51 igår, lars är mammas nya pojkvän, man säger inte så till så om gamla va? vad säger man? särbo? JUSTE man säger att dem polar, det ÄR verkligen gamaldags!

mamma och lars polar..

attans så fränt de blev!
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0