jason mraz, vilken stjärna!

under via tiderna var det im yours som gällde, det var så de började! nu är jag fast i jasonträsket, and im loving it!  ett tips till alla som bara har hört im yours, fortsätt att lyssna på jason´s - wordplay. är du inte fast då borde du söka hjälpt, finns säkert piller för sånt ;)


"built a bridge across the stream of consciousness
That always seems to be a flowin'
But I don't know which way my brain is goin'
Oh the rhymin' and the timin'
Keeps the melodies inside of me
And they're climbin'
'Till I'm running out of air
Are you prepared to take a dive into the deep end of my head
Are you listening to a single word I've said?"
 

image84




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0