endast för att göra de oklara klarare

nörd
jag har blivit instängd på toaletten (x)   av en i familjen, men de räknas väl? :)
jag har blivit dissad (x)  beror på hur man ser det!
jag har glasögon ( )
jag har byxorna över naveln ( )
jag har blivit kallad tönt (x)  ooh ja, varför skulle jag inte bli kallad de? de vore ju att ljuga! 
jag har bra betyg (x) 
jag har/har haft tandställning ( ) ville ha, fick inte, fuck!
jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )
jag har mindre än 2 kompisar ( )
jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt (x) 
jag tycker schack är roligt ( )
totalt: 5

fjortis
mitt utseende är mitt liv ( )
jag använder brunkräm/brun utan sol året om ( )
folk har kallat mig korkad (x) är man fjortis för att man kanske inte tänker till en extra gång dygnet runt? hmm..
folk har kallat mig fjortis (x)
jag lyssnar på remixade babyröster (x) kan hända :)
jag är blond ()  hell no!
jag tycker att jag är snygg ()
jag festar varje helg ( )  haha, javisst!  NEJ!
ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( ) de vore ju elakt!
jag är dålig på grammatik ( )
totalt: 2

brat
nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )
jag använder mycket hårgelé ( )
jag tar aldrig bussen () om de behövs, självklart!
pappa betalar (x) för det mesta, vore ju dumt att sumpa studierna och betygen för att betala saker?
jag åker utomlands varje år (x)
jag spelar golf ( )
jag har blivit kallad snobb/brat ( )
jag har blivit kallad korkad (x)
jag posar på mitt klassfoto ( ) om grimascher är en pose, ja!
jag är solbränd året om ( )
jag äter på resturang varje vecka ( )
totalt: 3

ghetto-kid
jag använder keps varje dag ( )
jag använder stora munktröjor (x) ibland, mest för att de är mysigt! 
jag har häng ( )
jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet ( )
jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo"( )
jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
jag lyssnar på hip-hop ( )
jag har slagit ner någon ( )
jag har hamnat i bråk med polisen ( )
jag hamnar ofta i bråk ( )
jag skolkar ofta ( )
totalt: 1

datanörd
jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg ( )
jag skriver cya istället för see you ( )
jag spelar WoW ( )
jag spelar något annat spel online ( )
jag säger , brb och omg ( )
jag är inne på datorn varje dag ()
jag är level 60 eller mer på WoW ( )
jag vet vad roflmao betyder ( )
jag är nästan aldrig ute (x) inte på grund av datorn, pågrund av studier!
jag har mörka ringar under ögonen ( )
totalt: 1

fick höra igår att jag var fjortis, blev nästan lite glad. om man ändå hade tid för sånt :)
detta "vad har du för stil"- test funkar nog inte riktigt, inte enligt mej iallafall. men nu har ni fått något att läsa!

fortsätt gärna att kalla mej fjortis, jag njuter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0