emma, cissi & amanda

nu måste jag ju få peppa er som ni peppa mej innan jag åkte.
jag hoppas verkligen att ni kommer att ha mycket roligt!

gjorde en alldeles personlig dikt till er som jag hoppas ni läser som bön varje dag,
för då kommer ni få roligare, den bringar tur, jag looooooooooooooooooovar! :)

I Barcelona ni ska åskåda byxor vid axlarna på Strand,
med magväskan första hugget i sin hand.

Hennes otroliga hatt,
kommer emma på få fnatt,
jag hoppas resan blir full apskratt!!

glasögona knall runda,
men ack så sunda!

hoppas resan blir fylld med massa sol,
och att någon av fjortisarna dyker i en förgrund pool!

image87

nu har jag visat min enorma talang på att skriva dikt också ;)
jag bjuder på den!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha:) det där gjorde min dag! TACK:)

2008-04-11 @ 18:30:34
URL: http://perspektivemma.blogg.se
Postat av: Amanda

Haha! Vad rolig, den tar vi med oss till barcelona i våra baktankar xD : D haha :D

2008-04-11 @ 18:55:44
URL: http://www.myfuturefeatures.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0