älskade slömåndag

hoppade upp vid 8 snåret,  pressade juise & lekte lite för mej själv.
promenerade och mötte sötjohan vid 11 tiden på kvantum, vi kilade vidare till uppgymnasiet.
mötte upp cool-shala, sååååååååååååååååååå himla skön tjej.. tummen upp till dej!
lunchade hos mamma med shala & c/o.
promenerade sedan vidare till nynäshamns bibliotek, där jag inte fann de jag letade efter.. ATTANS!
gick sedan till mullers & handlade bakelse till mej och farfar, vi fikade och pratade massor,
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA FARFAR!!!
klippte Frida och sedan kilade jag hem till mor. solade på balkongen, sommartecken ;)
bestämde även träff med shala i helgen ;) ska bli kul att göra något annat än plugga, men tänk om mina betyg brister? :/ *nördstämpel på mej*
imorgon är de skola igen, härligt härligt!

föresten folket! ganska beundransvärt att vissa är så himla himla himla långsinta.. hur orkar man skicka blickar & bry sig om bråk som skedde för ett halv år sedan? och du som ansåg att jag hade så himla fel i allt jag sa, varför ta åt sig? kyss mej i arslet & GET OVER IT DRAMA QUEEN!
 
PUSS PÅ RESTEN UTAN PESTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0